bukan budak sekolah lagi :)

hari ni budak sekolah tgh sibuk kat sekolah , aku pulak menyibukkan diri kat rumah :) waktu macam ni supposedly tgh bising kat dalam kelas or kalau dah nak pukul 1 petang , aku dah nak shut down . nanti deskmate kesygn aku akn mengajak aku menyanyi lagu taylor swift bersama . ye , fav song dia mesti lagu back to dec . rindu banget sama kamu sujustme supian.





zaman sekolah adalah zaman yang bawa seribu satu kenangan . tadika dr 4 tahun . and sepanjang 3 tahun kat tadika , aku pernah jd plakon hindustan , budak bunga and speech girl mase konsert . kecik-kecik dah ada konsert .zaman masih comel dan putih .ingat lagi masa drjh satu , akak drjh 6 yg jaga barisan aku slalu dtg jumpa aku. tomey tomey katekan dgn ponytail aku tu . but suddenly mase drjh 2 pindah sekolah . jiran sebelah jeww sek aku tu .



and then , masuk sek mngh . first day jadi budak sek mngh excited tak terkata . fuyoh , pakai kain warne biru dah . nak gelak pun ada bila teringat aku jatuh dlm lopak masa form 2. masuk kelas kena gelak dgn nurul . jadi gurauan dia sampai skrg . tapi sedih juga nye kawan-kawan ,sebab after pmr i went to boarding school.


perasan comel lettuww


2 years kat asrama penuh . tuhan je tau stressnya aku . nama je sekolah dekat KL , tapi nak keluar bukan main susah . ye , sekolah aku sgggggt lah strategik . berjiran dgn pwtc . nak naik lrt , 10 minit dah sampai . nak pergi jalan TAR tak sampai 20 minit . nak pergi KLCC , tk pyh cakap 15 minit dah sampai . kalau berdiri dekat tapak perhimpunan , nampak KLCC and KL tower clean and clear . bangunan UMNO tak pyh ckplah , shining shining u waktu malam . tapi peduli ape aku . memang sgggt lah aku tgu saat ni . dulu duk ckp jewww , bila lah aku nak habis sek ? tak tahan aku dgn sek ni . and now dah tak pyh ckp , memang dah betul2 keluar. baru aku realize , hampir 10 tahun di sekolah , aku menjadi pengawas selama 8 tahun . maknanya , 2 tahun jelah aku jadi budak biasa . gileer lame u . aku sendiri tak perasan. anyway , zaman sekolah pun dah berlalu . what i know now , i reallllly gonna miss school so much :) thanks school for give me a chance to laugh , cry and gone crazy :)




fuyoohh , baju pengawas aku dah pernah sampai melbourne .






ya , i know i look nerd when wearing specky :b

No comments: